Vredeslicht 2023

Inmiddels is het Vredeslicht weer in Geleen aangekomen. Vanuit Bethlehem via Linz in Oostenrijk en Brunssum nu ook bij ons gearriveerd om verder verspreid te worden.

Het Vredeslicht wordt jaarlijks ontstoken aan de Vredesvlam in de geboortegrot van Jezus in Bethlehem en door scouts over de hele wereld verder verspreid. Zo ontstaat er al bijna 30 jaar vlak voor kerstmis vanuit dat ene kleine vlammetje een zee van licht, als teken van vrede, vriendschap en hoop.

We gaan ervoor zorgen dat het Vredeslicht in de aanloop naar Kerstmis in de Geleense kerken aanwezig zal zijn zodat het van daaruit verder verspreid kan worden.
Wilt u ook het Vredeslicht ontvangen en meehelpen verspreiden, neem dan contact met ons via 06-20572297 of vredeslicht@scouting-vkg.nl

Bij mensen uit Geleen en omgeving die vanwege hun gezondheid of beperkte mobiliteit geen kerk kunnen bezoeken en toch graag het Vredeslicht willen ontvangen, brengen we het aan huis.

Scouting VKG wenst u allemaal fijne Kerstdagen en een gezond Nieuwjaar!

www.scouting-vkg.nl

vredeslicht@scouting-vkg.nl