Sponsoring

Iedere week weer staat er een team van vrijwilligers klaar om de jeugdleden van Scouting VKG een uitdagende en leerzame tijd te laten beleven. Het team bestaat uit leiding, bestuur, materiaalbeheer, groepsbegeleiding en algemene ondersteuning. Zij voeren dit werk pro-deo uit, alles komt ten goede aan de jeugdleden.

Mocht u ons een hart onder de riem willen steken, dan kan dat door middel van sponsoring. Alle manieren van sponsoring zijn welkom! Sponsoren kan bijvoorbeeld door middel van een financiële bijdrage of sponsoring in “natura”.

Bent u of kent u iemand die hiervoor interesse heeft en wilt u meer informatie of de mogelijkheden bespreken, neem dan contact met ons op.

Sponsorkliks

Wist je dat je ons ook kan sponsoren als je online shopt? Met Sponsorkliks gaat een gedeelte van jouw aankoop bij je favoriete webwinkel naar VKG. Het is heel gemakkelijk en het kost je helemaal niets!

Winkels als bol.com, Coolblue, Hema, MediaMarkt en verrassend veel andere winkels doen mee met Sponsorkliks. Je komt ze allemaal tegen als je bovenstaande link aanklikt.

Verder blijven al je aankopen anoniem. Noch SponsorKliks, noch Scouting VKG weet wie er iets besteld heeft, je hoeft namelijk niet in te loggen. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor Scouting VKG bedoeld is.

Vergeet niet om dit onder de aandacht te brengen bij ouders, familie, vrienden en kennissen!

Alvast bedankt voor de sponsoring!

Onze sponsoren

Albert Heijn Geleen

Voor een sponsoring in natura kunnen wij terecht bij Albert Heijn Geleen. Bij de inkoop van de foerage voor onze kampen hoeven we aan de kassa niet af te rekenen voor ons brood en fruit. We zijn hen uiteraard zeer dankbaar voor de ondersteuning!

Bezoek de website van Albert Heijn Geleen

Taqs Holding BV

Taqs Holding BV ondersteunt ons al jaren met veel plezier in onze IT benodigdheden en faciliteert o.a. ons eigen cloud platform genaamd Go.

Bezoek de website van Taqs

Ook sponsor worden van VKG?

Neem dan contact met ons op!