Rabo ClubSupport 2023

Ook dit jaar heeft Scouting VKG zich ingeschreven voor de Rabo ClubSupport van de Rabobank.
Mocht jijzelf, een familielid of iemand uit je vriendenkring lid zijn van de Rabobank, zouden wij als Scouting VKG natuurlijk ontzettend blij zijn met jouw stem!

Mensen met een lidmaatschap bij Rabobank kunnen op de volgende manier stemmen: Door in te loggen in de app of op de website van de Rabobank en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op ‘Rabo ClubSupport’.

Spelregels:
* Stemmen kan gedaan worden door leden van de Rabobank die tenminste 12 jaar oud zijn
* Elk lid brengt 3 stemmen uit op 3 verschillende deelnemende verenigingen of stichtingen
* De stemperiode loopt van 4 september t/m 26 september 2023

Stemmen doe je vanaf 4 september a.s. op de website van Rabo Clubsupport, te bereiken via deze link: VKG RABO Clubsupport

Mocht het via deze link niet lukken, de zoekterm is onze volledige naam: Scoutinggroep Verkenners Kluis Geleen

Wij hopen natuurlijk dat je ons een warm hart toedraagt en jouw stem doneert aan Scouting VKG zodat wij dit jaar kunnen investeren in onder meer activiteitendaken en uitbreiding van de klimmaterialen voor onze jeugdleden.

Met vriendelijke groet,

De leden van Scouting Verkenners Kluis Geleen