Inzameling winterspullen voor Oekraïne

Afgelopen najaar zijn we in contact gekomen met de Stichting “De Leeuw Kyiv” na een oproep van deze stichting om aggregaten voor noodstroomvoorzieningen in Oekraïne te doneren.

Inmiddels heeft onze vereniging een aggregaat gedoneerd en ketels, branders en ander kookspullen die al een aantal jaren ongebruikt in onze materiaalkelder stonden.

Maar we willen méér doen; De Oekraïense bevolking heeft momenteel grote behoefte aan allerlei winterspullen en daarvoor gaan we een inzamelingsactie houden.

Heeft u dekens, slaapzakken, winterjassen, winterschoenen, snowboots, skikleding of thermo ondergoed waarmee u de mensen in Oekraïne mee wil helpen?

U kunt deze spullen bij ons inleveren tot en met zaterdag 28 januari a.s.:

• Woensdag 25 januari: Voorafgaand of na afloop van het beverprogramma, respectievelijk 17.45 uur en 19.15 uur.
  • Zaterdag 28 januari tussen 12.00 uur tot 17.00 uur. We hebben dan weliswaar kaderweekend maar een aantal mensen van de Algemene Ondersteuning neemt heel graag uw spullen in ontvangst.

We willen u vragen de spullen SCHOON en in een plastic zak in te leveren. Daarnaast nodigen we u uit dit bericht met familie, vrienden, bekenden en via sociale media te delen.

Mede namens de Stichting “De Leeuw Kyiv” alvast hartelijk dank voor uw donatie! Voor meer informatie: Stichting De Leeuw Kyiv – Oekraïne heeft uw hulp nodig!