Speciale activiteit

[Afgelast] Opening nieuwe scoutingjaar

Update: Helaas zijn wij tot de conclusie gekomen dat het overvliegprogramma van morgen 10 septemberniet door kan gaan.

Meerdere weersverwachtingen voorspellen in de hele ochtend regen en enkele voorspellen ook onweersbuien.

Omdat het een activiteit is met de hele vereniging, gaat het helaas niet lukken om een activiteit met zoveel kinderen op een droge en veilige plek te laten plaatsvinden.

Op zaterdag 10 september start het nieuwe scouting seizoen 2022-2023. Tijdens dit programma zullen alle speltakken aanwezig zijn en zullen de kinderen gezamenlijk een spel spelen en zo ervoor zorgen dat ze de nieuwe leden (de overvliegers) van hun speltak kunnen verwelkomen.

We zien de kinderen graag zaterdag 10 september om 10.00uur bij de parkeerplaats van Manege ten Eijsden in het uniform van afgelopen jaar. Wij zorgen voor een tussendoortje en drinken, dus de kinderen hoeven zelf niks mee te nemen. Het programma eindigt om 13.00uur weer bij de parkeerplaats van de Manege.

zaterdag 10 september 2022 10:00 - 13:00
Manege ten Eysden